1 mars 2009

Oj, oj, oj

Vilken dag det var igår!
Den mest underbara frukost intogs på Clarion Hotel! Eller frukost? Det blev nog både frukost och lunch på samma sittning! I 2 timmar satt vi, 8 barnlediga mammor, och åt gott och tjattrade!
Det var såå mysigt, så jag tror jag pratar för alla när jag säger att detta måste göras om inom snar framtid! :-)
Sen drog vi ut på stan för lite shopping! Vi kom på efter ett tag att det var nog bäst om vi delade upp oss, för annars blev det inget gjort!
Fyndade som vanligt till tjejerna!! Och iofs ett par jeans till mig själv.
Kl 12 slöt vi samman igen på Multichallenge. Tog en liten fika iväntan på det STORA äventyret!
Jäsiken vad kul det är med Boda Borg! Det var min 5:e gång jag kröp/sprang/klurade/ålade på denna anläggning! Och det är lika roligt varje gång! Men idag får man lida. Öm i muskler som uppenbarligen finns, fast jag inte visste det! Blåmärken lite varstans och en slående trötthet! Så jag ligger nog på plus-sidan vad gäller "träning" den här veckan! :-D
Så idag är det vila hela dagen, förutom en liten kort tur till affären......

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad mysigt det lät...
Ja, inte Boda borg då men det innan...