9 mars 2009

En vanlig måndag

Plockat ihop lite mer i gamla datarummet. Fick ihop en stor sopsäck + några småpåsar med sånt som jag anser vara rat. Och därför åkte det ut i soprummet! ;-)
Hade egentligen tänkt hålla på å fixa hela dagen, men när vädergudarna har varit så generösa idag så var vi juh bara tvugna att gå ut efter lunch! Och det ångrar jag inte!! Såå härligt med värmande sol och frisk luft! Emma tog och sov em-luren ett par timmar för tidigt och Johanna åkte stjärtlapp. Själv rullade jag snögubbe-delar och bara njöt av solen!

Blir det lika strålande väder imorgon (vilket jag hoppas på) tar jag en promenad till Willys och byter vällingkartongen som jag köpte igår. Det bidde fel sort...... *Morr*
Skulle även kunna lämna tillbaka barnmatsburkarna (om man får det?), för Emma vägrar äta dom. Trots att jag igår köpte 1-års mat! Nä, lilla fröken ska numer äta det vi äter! Å hon ger sig inte....Hon har en vilja av stål och ett 7 jäkla humör! ;-)
har t o m provat att hon äter före oss.....men icke! Det jag har på tallriken ska hon oxå ha! :-D

Skickar en kram till Malins mamma, hoppas att det ordnar sig! *Kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, Fy vad otäckt det är när barnen gör illa sig. Tur att det gick bra.
Jag och Anna bestämde i helgen att vi ska ta en pysselhelg i Bakvattnet v.19. Vi har boende i våran stuga, och tänkte hyra skolan där att pyssla i. Så det kommer kanske att kosta 100 el 200:- + mat. Det skulle vara jätteroligt om du ville följa med, ta med en kompis om du vill. Skulle vara roligt om vi blev några stycken. Vi har 14 sängplatser i stugan, så plats får vi. Kram!