1 mars 2009

Söndag

Anders har åkt, tjejerna sover sen 1 timme tillbaka och jag sitter här och väntar på att Beck ska börja!
Har inte gjort många knop idag! Jag och Emma tog en promenad på affären medans Anders och Johanna åkte skridskor vid skolan. Har äntligen hängt upp mina nya gardiner: Sovrummet, vardagsrummet och i Johannas rum.
Jo, just det.....målade klart canvastavlorna som nu hänger i köket, blev faktiskt ganska nöjd!

Nu rullar planerna för Emmas rum och nya datarummet/skrubben i huvudet! Jag vet så väl hur jag vill ha det så alldeles strax ska jag gå in på IKEA´s hemsida och kika om dom har allt vi vill ha!
Har juh bara fram till 4 Maj på mig, då ska det vara klart!

Imorgon ska vi till min farmor och hälsa på, hinner vi så åker vi på ÖF efteråt! Brukar inte bli så långvariga hos Gammelfarmor då hon blir trött så fort. Men för att vara 89 år gammal, så är hon relativt pigg! Bor hemma, ingen hemtjänst el. liknade fast hon skulle behöva det ibland! ;-)

Inga kommentarer: