24 mars 2009

Utan anmärkning

Ja då kan jag vara lugn. Bilen gick igenom besiktingen, å nu är det 2 år till nästa gång!
Mamma & Pappa var här med barnen under tiden jag for iväg, smidigare att ta sig iväg själv.
Innan besiktningen var jag på Kvantum och handlade lite gott. Käre fader fyllde 64 år idag, så som present bjöd jag på supergod middag. Entrecote, potatis-rödlök-morot i ugn, sallad och sås.
Till efterrätt, tårta med jordgubbar och blåbär! *Mums*

Längtar tills på fredag, då ska jag lyxa lite! Har tid hos frissan kl. 10.30 och efter det tänker jag ta en liten shoppingrunda helt själv! Dock inte för att handla till mig själv utan till Johanna. Hennes garderob gapar tom och behöver påfyllning! :-D
Åsså kommer juh tjejernas farmor och farfar med ett beställningslass från IKEA! *Tjohoo*
Hoppas på finväder till helgen så vi kan ta med dom till Vinterparken!

Inga kommentarer: