4 mars 2009

Glest

Ja det är lite glest med bloggandet nu för tiden! Men jag har inte "tid"! Så mycket att göra nu, det är bara 2 månader innan jag ska börja jobba! ;-)

Har rivit ur skrubben och förberett för hyllor mm. Ska iväg idag efter lunch, på Byggmax, och införskaffa det som behövs. I skrubben står det en garderob som vi hade tänkt ta bort, men fanskapet sitter fast i väggen så vi gör ett dataskåp av den ist. Så jag ska även en sväng på Beijers och köpa måttbeställda hyllplan till skåpet. Hoppas att dom kan såga och fixa medans jag väntar, så jag slipper fara dit en x-tra gång.......

Igår var jag och Emma på stan. Träffade först min momma & moffa och lite senare mötte vi upp Malin för en lunchdejt!

Kanske, eventuellt, möjligen jag bloggar lite ikväll.......... dvs OM jag är klar med skrubben!

Inga kommentarer: