27 februari 2009

Vinterparken

Ja, där har vi varit hela dagen idag! Trodde först inte att det skulle vara så värst mysigt väder, men det var det! Visst, solen sken inte hela tiden men lik förbaskat är både jag och Johanna knallröda i ansiktet. Känner riktigt hur det hettar! ;-)
Till Johanna hade vi lånat ett par skridskor och för att vara första gången hon stod på nå slikt, så var hon super duktig! Hittade balansen på en gång och ramlade hon, kunde hon komma up igen alldeles själv! :-D Skulle en annan sätta på sig skridskor nu, då skulle det vara Jumbo-Bambi på hal is!
Nä, så idag är jag riktigt stolt faktiskt! Trodde inte för 5 öre att det skulle gå såå bra!!

Skulle min frissa se mig nu, skulle hon strypa mig låångsamt! Jag har nämligen kletat i 2 förp. hårfärg!! Jag som inte har färgat håret själv på 2 år. Men idag fick jag ett tokryck!
Så nu väntar jag med spänning på resultatet: Varm choklad stod det på förpackningen...... ;-)

Ska packa väskan till morgondagens äventyr: Boda Borg, å dit kan man inte komma i jeans och moccastövlar direkt. Så jag måste rota fram några träningsbyxor å jumpadojjor.......

Inga kommentarer: