25 mars 2009

Matta

Äntligen är Emmas rum på G. Började idag med att köpa en matta till hennes rum, åsså klart går den i rosa! ;-) Men så mycket rosa som det är i Johannas rum blir det inte i Emmas! Iom att tapeterna där inne är gröna, så kommer Emmas "inredning" att gå i vitt! Helst vill juh jag måla/tapetsera om båda tjejernas rum......men det tar vi till hösten!

Annars har vi inte gjort så mycket idag! Efter dagis gick vi hem en snabbis och fikade mellis, sen byltade vi på oss alla kläder igen och drog till pulkabacken! Emma sov, jag solade och Johanna åkte pulka. Det var så avkopplande att sitta där i backen och bara njuta. Men jag åkte ett par gånger med Johanna, så jag latade mig inte hela tiden! ;-)

Imorgon ska här städas för på fredag kommer svärföräldrarna! Visst, det är inte skitigt men det är saker och prylar lite överallt som har tappat orienteringen! Å när jag då ändå är igång, blir det en dans med snabeldraken och moppen! :-D

Inga kommentarer: