17 mars 2009

Tisdag

Yepp, som ni ser....inget bloggande igår. Varför blogga om man inte har något vettigt att blogga om!? Just det......

Har hunnit med en massa idag. Efter dagis-lämning en promenad till Willys och handlade. Det tog ca. en timme att gå dit. Handlade ganska mycket, så som tur var kom min käre far och hämtade upp matkassarna! ;-)
Sen vidare in på stan för lunch. Fixade glasögonen, var på banken och grejjade lite och sist men inte minst så lyckades jag till slut hitta en present till Malin som juh fyller år imorgon! ;-)
*Pust* Man hinner göra mycket på kort tid, när man är lite stressad. Effektivitet kallar jag det! :-D
Såklart blev vi kvar ute en timme efter dagis oxå! Snöbollskrig och rumpåkning i stooora snöhögen! Men jag åkte INTE på rumpan, det fick Johanna roa sig med på egen hand. Jag njöt av solen ist!

Imorgon ska vi på ÖF, ska träffa bvc-sköterskan för mätning & vägning av Emma. Ska bli spännande att se hur lång hon är! Vikten vet jag redan nu att hon inte kan ha gått upp såå mycket sen sist. Hon äter iofs som en häst, men är som en Duracell-kanin på x-tra starka batterier! Ja,ja.......


Malin E - Grattis till tentaresultatet! :-D

1 kommentar:

Malin sa...

Tackar, känns hur bra som helst att vara klar med det. Bara att bocka av och gå vidare.