12 januari 2009

Undrar om Emma tänker sova hela natten inatt? Hon har just klämt 2 flaskor välling = 440 ml!! Det gjorde hon igår kväll oxå och sov från 19-07! Jag är helt paff! :-O I den lilla magen......
Hon har juh ätit som vanligt under dagen
  • Frukost: 1 flaska välling á 220 ml.
  • Mellis: Macka/rån och vatten
  • Lunch: En stor barnmatsburk, 1/2 brk fruktpuré + vatten
  • Mellis: Yoghurt m. mosad banan el gröt, lite rån + vatten
  • Middag: Nästan en hel stor brk barnmat, den andra halvan fruktpuré + vatten

Åsså nu till kvälls 2 flaskor välling!? Herregud, ungen äter juh mer än storasyster! Ja,ja......det brukar väl heta att hon är inne i en tillväxtperiod! ;-)

Jag och Johanna kalasade iaf på köttbullarna jag rullade och stekte imorse. Älgfärs, ett ägg och löksoppepulver, så jädra gott och smidigt att göra! Till det blev det kokt potatis, lingon och sockerärter. Pulvret är snart slut så jag hoppas att jag får komma på ngt kryddparty snart! :-)

Inga kommentarer: