5 januari 2009

Skoj!

Tänk vad kul det kan vara att ändra lite färg på Bloggen! Får man inte måla om här hemma kan jag väl roa mig på annat sätt! ;-)

Nu har A åkt till Karlskrona, så vardagen har kommit till oss med dunder och brak! Det var så skönt att ha honom hemma och vara en hel familj......längtar redan till fredag när han kommer hem igen!

Julen är borta helt! Så nu ser det nästan ut som det ska här hemma. Lite finjusteringar bara så är det klart. Tar det på ons. och tors. när Johanna är på dagis! Hon skulle egentligen var ledig den här veckan, men varje morgon frågar hon om det är dagis idag. Och lika besviken varje dag blir hon när jag säger: Nej, du är ledig idag! Så jag ringde dagis idag och sa att hon kommer iaf. Johanna blev superglad!!
Snacka om jag känner mig som världens tråkmorsa! ;-)

Vi har iaf hunnit med en sväng ute oxå, 1.5 timme blev det innan vi frös alla 3. Klättra i snöhögar, plocka pinnar och åka rutchkana! ;-)
Till mellis kom 2 dagiskompisar, så dom började med fika sen blev det orkan i Johannas rum, "måla-med-pensel" och till slut en Pippifilm.

Nu är det en mini som "ropar" från balkongen!

See ya! *S*

1 kommentar:

MOONLOVER´S sa...

hallå
ja här hade det blivit fin bakgrund oxå=) ha en fin kväll. kram