20 januari 2009

Min 29:nde födelsedag gick i snorets tecken! *Snörvel*
Jag fattar inte vart all denna "substans" kommer ifrån!? Det sitter som en kork, rinner men går inte att snyta ut? *Blärk*
Nåja, känner mig aningens bättre än i morse, så jag fortsätter att intala mig att jag kan åka på stan imorgon! Har bokat lunchdejt med lillebror och har en del att uträtta!
Tårta har jag iaf fått, den var säkert jättegod! Åt en bit men det smakade just inget!
Samma sak med pizzan vi beställde till middags!
Emma snorar oxå, men är pigg! Far runt här, bonar golv och upptäcker hela tiden nya vrår att gömma sig på och leka "tittut"! :-D
Johanna har juh varit på dagis och kom hem helt salig! Inget "Hej mamma!" utan direkt "Är det dagis imorgon oxå?" :-)
Nä, en välgörande varm och lång dusch, så ska jag nog kunna dränka några av bacillerna!

*Attjoo.....*

Inga kommentarer: