19 januari 2009

Illröd näsa

Yepp, det har jag idag efter att ha fått snyta mig 1000 ggr. Det kliar i helat huvvet och det smakar rutten lovikkavante i munnen! Undrar vem som har varit så snäll och gett mig dom här bacillerna i födelsedagspresent? ;-)
Nåja, jag "lever" men det är nätt och jämnt! Emma snorar oxå, börjar tro att det kanske ändå är fler tänder på väg. Hon fick en panodil nu till natten, bara för att.....
Johanna har fått "klara sig själv" idag med. Jag är så glad att vi har bärbara DVD:n som hon kan titta på inne på sitt rum, så jag kan titta på tjock-tv:n.
Hade juh tänkt åka ner på stan imorgon och köpa presenter åt mig själv, men det tror jag att jag bestämmer till 100% imorgon efter att ha lämnat Johanna på dagis!
Men jag måste bli frisk till på torsdag för då kommer hela goa gänget mammor+ barn på fika och pulkarace!
Så snälla, maila mig lite piggbaciller ni som har några till övers! :-D

Inga kommentarer: