15 januari 2009

En het dag....

En liten uppdatering!

Johanna: Har fått vara den snälla och duktiga storasystern idag. Mest fått lekt själv, tittat på film och blivit mutad med godsaker!
Emma: Legat på mamma hela dagen, varit jättetussig. Slö och ledsen. Haft mellan 38.9 å 39.9 i feber hela dagen, trots alvedon. Ringde tillslut 1177 och fick rådet att ge dubbeldos alvedon/panodil eller 1 alvedon/panodil + 1/2 ipren. Jag gav 2 panodil och efter ett tag gick febern ner EN HEL GRAD!! Då åt hon lite macka, lite välling, lite vatten och lite nyponsoppa.
Väntar bara på att klockan ska bli 20 så kan jag ge henne två till!
Mamma: Har burit eller suttit med Emma hela dagen! Hon har velat vara nära hela tiden! Så så mycket tv jag har sett idag, har jag nog inte sett på väldigt, väldigt länge! ;-) + att vi fick strömavbrott oxå, men det höll i sig bara 30 min. som tur var!

Inga kommentarer: