18 januari 2009

Helg

Att helgerna kan gå så fort!? Känns knappt som jag har sett A på hela helgen för att det har varit fullt upp!
Fredagen gick åt till att städa och handla innan det var dax för mig att göra mig iordning inför kvällens bravader!
Jag och en kompis var och käkade god middag på Dhalwinnies, till de lite gott rött vin! Blev lite rosig....på 2 glas... *ha,ha* (Fast då hade jag juh faktiskt tagit 1,5 glas hemma innan ;-) )
Sen var det tid för kvällens stora höjdpunkt: Nyårsrevyn! Jag hade såå kul, skrattade så jag grät! Synd att föreställningen är så kort, 2,5 timme! :-)
Det var 3.dje året vi var iväg, så det har blivit en tradition för oss! Ser redan framemot nästa år!
Vi hann även med ett glas rött och vitlöksbröd på Bishop´s innan vi åkte hem!

På lördag morgon hade jag lite ont i håret, men det var bara att pallra sig upp och fixa smörgåstårta till de som kom för att fira min 29:års dag! (Som är på tisdag)
M med barn: Tack för fiffig present! Både jag och Johanna har invigt dom! Funkar kanon! :-D
Min äldsta lillebror med sambo kom och hade med sig bl a en porslinsblomma, passade perfekt i mitt köksfönster! *S*
"Farbror" H: Tack för "träningsprogrammet"! Har inte kollat än, men jag ska....efter tisdag! ;-)
+ att vi hade tvättstuga på lördagkväll.

Idag har jag varit frisör åt både A och svärfar. iom det så var jag juh tvungen att ta fram dammsugaren. Men jag hann inte börja med den innan svärmor tog över, så hon dammsög hela lgh:n! Tackar och bockar! :-)
Sen tog dom tjejerna och gick ut till pulkabacken! A och jag for alldeles ensamma till Willys och storhandlade! Vilket nöje för småbarnsföräldrar! ;-)

Emmas höga feber gick över på ett dygn! Men iom att den försvann så blev hon ännu snorigare och hes! Men pigg som vanligt! Numer kan hon även sätta sig upp själv på golvet, och fort går det! Mitt lilla troll.......

Inga kommentarer: