7 januari 2009

Hela natten

Emma har sovit hela natten igen! Kvart i 7 var det dax att kliva upp! Men jag är pigg och utvilad,för igår kväll gick jag och la mig kl 21.45!! Har väl inte hänt på flera år att jag har lagt mig innan kl.23. (Om jag inte har varit sjuk förstås!)
Men det var absolut nada på tv:n och inte hade jag lust att sitta här och slösurfa heller, så jag tog en bok och gick å la mig! Hann inte läsa mer än ett par sidor så var det dax att släcka! :-)

Johanna är på dagis, och gud vad hon har längtat! Lyckan var total i morse när jag sa att det var dagis idag! -Åh tack snälla mamma! Jag älskar dig! Och jag lovar att jag ska vara snäll hela dagen! :-D

Emma sover på balkongen så jag ska ta och göra lite nytta tror jag.
  • Vika in tvättberget
  • Plocka ihop på Johannas rum
  • Sätta tillbaka foton på väggarna (Ramarna målade jag igår)
  • Sätta upp J:s lilla "kökshylla" (Som jag oxå målade igår

Bäst att sätta fart innan lillfisen vaknar

Inga kommentarer: