10 januari 2009

Ska det vara en rubrik här? ;-)

Det blev jag och Johanna som åkt till gammelfarmor och fikade idag. Emma somnade och sov så länge, så hon och Anders fick vara hemma! Men det var nog lika bra det. För gammelfarmor är inte pigg direkt, så det räckte med en busig unge idag! Vi fikade, ritade och kollade på kort! Fick med mig ett kort på min farfar (som gick bort för 9.5 år sedan.) som jag ska sätta in i en ram och ställa i bokhyllan.
Min älskade farfar.......*Saknar*

När vi kom hem hade Anders nästan tvättat klart all tvätt!! Så härligt! Han är så snäll min make! :-D Så jag behövde bara fixa middagen (se recept nedan) och det vart supergott!!
Imorgon ska jag skicka ut make och barn så jag kan totalsanera här hemma. Blir inte så mycket av det på veckorna, så det gäller att passa på! ;-)

Åsså längtar jag till på onsdag!! Eller hur R? ;-) Då åker vi till D-store i Svensta! Kom på lite saker som jag skulle ha kikat mer på........ :-D

1 kommentar:

Rebecca sa...

Ja det ska bli kul.. nu har jag bokat om tvättstugan oxå så nu e det grönt!=) kram kram