20 september 2011

Vilodag


Lyssnade på en god väns råd igår och tog mig en vilodag, fastän jag hade sovit som en stock hela natten! Men lik förbaskat somnade jag på soffan och sov bort 4 timmar! :-)  Antar att kroppen tyckte att jag behövde det! När jag vaknade var det dags att hämta hem barnen från skola/dagis!
Frysrensning stod på middagslistan, så vi hade buffé här igår: Vårrullar, sötsur fläskgryta, älggryta, ris, potatisgratäng, grönsaker, snitzel och köttbullar! Men nu är iaf frysen rensad i väntan på älgköttet!
Föräldramöte på skolan på kvällen........fröknarna skrattade lite när jag kom vankandes för dom hade inte trott att jag skulle komma! :-) 
Men vaddå?  Den här veckan kommer det ingen bebis iaf! ;-)
Idag har jag bokat dejt med tvättstugan + att jag ska sy lite mer.......

Kram!

2 kommentarer:

Lola sa...

En vän. Jaja, skyll på mig bara!!! Det var ju inte så att jag tvingade ner dig i soffan direkt. ;-)

Lina sa...

Hej gumman! var ju bara tvungen att slinka in och kolla om bebben tittat ut ännu men det verkar den inte ha gjort...Hoppas du slipper gå över alldeles för länge bara =) Själv vill jag bara att min tid ska gå ut men en annan har ju typ....lite mer än 3 månader kvar =( SUCK! Hör av dig om du orkar och har lust med kaffe-främmande! Kramen!