23 september 2011

Fredag kväll, kl.22.00

Å jag tänker krypa till kojs! Trevligt av mig, eller hur? ;-)  Men jisses, idag är jag trött! Dessutom har vi varit på bibblan och lånat böcker, så det lockar att få lägga sig och läsa en deckare! Förutom besöket på bibblan har vi även hunnit med ett besök hos barnmorskan, som verkade lite förvånad att jag kom! Hon trodde nog att det skulle vara klart nu! För säkerhets skull bokade hon in mig nästa vecka oxå!
Vi åkte även en sväng på jobbet och hälsade på! Inte många ordinarie som jobbade för det går tydligen en hemsk förkylning där.......
Hämtade Johanna och åkte hem för att sno ihop negerbollar till fredagsfikat! Så när A kom hem hade vi fixat och gjort café i köket!
Till middags kom syster så vi åkte till thaivagnen och köpte hem middag! Så jäkla gott! Synd bara att jag inte har ngn magsäck längre......blir proppmätt på ett par tuggor! :-)
Sen tog vi vuxna ett parti Alfapet medan barnen spelade Bamse-Bingo!

Nu ska jag sätta på mig skenorna för mina onda handleder och krypa ner under täcket!
Go´natt och sov sött!
*Kram*

Inga kommentarer: