15 september 2011

Surt

Jag har ingenting emot hösten........om det bara kunde ge fan i att regna!!!  Blött, grått, blåsigt och surt är vad det är just nu! Annars tycker jag att även hösten har sin charm.....prasslande löv, ren luft, vackra färger, mysiga kvällar med tända ljus.......  Men nu har det regnat i snart en vecka och om det tycker jag inte!

Igår var jag på stan med S! Det var sista gången jag gick på stan med den här magen! Det högg ganska bra ska jag säga! Fick stanna upp emellanåt och "vila"!
Hittade iaf 2 tyger som jag ska prova mitt projekt på! :-) Kanske jag hinner börja idag? Först ska jag följa Johanna till skolan, sen till Barnmorskan och efter det en sväng på Maxi! Kan hända att jag börjar sy lite innan det är dags att hämta hem barnen!
Säger som min Lillebror sa igår: Så som du håller på, kommer du inte märka att du föder förrän du snubblar över ungen på hallmattan! :-D   *Hahaha*

Kram!

1 kommentar:

Lola sa...

Så jäkla roligt sagt av honom! :-D