13 september 2011

Varannan dag

Det verkar som om jag har energi ungefär varannan dag! Eftersom jag höll igång hela dagen igår, så "orkade" jag inget idag........ Eller ork har jag, men ingen lust! Sitter vid datorn eller slappar på soffan! Men det är tydligen bra att ha vilodagar också, säger dom som vet! :-)
Så idag, när barnen gått till skola och dagis bäddade jag ner mig på soffan och tittade på film:


Mörk &  mycket gripande film! Klart sevärd!

Imorgon ska det till att jag har energi! Ombokade tiden hos barnmorskan till förmån för en dag på stan med S! Kan vara sista gången barnfri på ett bra tag framöver! S hade bokat klipptid och då leker jag härmapa och bokade tid samtidigt, på samma salong! :-)
Sen har jag lite uppdrag att utföra: På Apoteket och köpa luskam + lusmedel, så att det finns hemma OM tjejerna får det! Det är uppslag både på dagis och på skolan om att huvudlusen är på intågande! *Blä*
Och så ska jag på tygaffärerna och shoppa loss! :-)

Nu: Dags att bada barn!

Kram!

Inga kommentarer: