12 september 2011

Min symaskin.......

......och jag har blivit bästa vänner på senaste tiden! Idag åkte hon fram igen och resultatet blev ett fleecefodrat överkast till Emmas säng av det underbara uggletyget! Bilder kommer på mina hemsydda prylar......kanske imorgon! :-)   Imorgon ska jag ta det sista av tyget och göra prydnadskuddar! Många ugglor blir det, men dom är såå söta!
Emma var hemma idag från dagis eftersom hon hade feber igår. Men idag var febern som bortblåst så vi hade en mysdag! Förutom att jag sydde lite så har vi badat skumbad, klippt och klistrat, å bara legat på soffan och myst medan Johanna var i skolan!
Det gäller att ta vara på tillfällena nu innan mini kommer!
Efter middagen åkte A och tränade, då passade vi på igen och bäddade ner oss alla tre i soffan och tittade på Bompa! Det var trångt att ligga alla 3 bredvid varandra, men finns det hjärterum så.....:-)

Ska försöka gå och lägga mig strax, väntar bara på att mini ska lugna ner sig och att "mensvärken" ska ge med sig lite! Kan inte ligga ner när h*n håller igång för det gör så jäkla ont! Så jag får nog så lov att sitta här i köket en stund till och vänta........

*Kram*

Inga kommentarer: