24 september 2011

Höststädning

Inte inne, men på balkongen! Utemöblerna är ituskruvade och ihopskuffade i ett hörn, alla leksaker och cyklar är i förrådet, alla blommor är kastade! Det enda som är kvar är mina ljuslyktor! Hade tänkt gå ut och plocka granris att sätta i amplarna, men tog ett klokt beslut i att strunta i det i år! :-)
Så nu är snön välkommen att göra balkongen fin! ;-)
Snart smäller det till och då ska ju pulkor och vintergrejjor få plats + barnvagnen, om vi får en till bebis som gillar att sova ute i friska luften!
Dessutom har vi varit på Lillänge och storhandlat! Middagar för hela veckan + lite till! Var in på djuraffären och förälskade oss i alla små lurviga varelser.......fast jag blev mest kär i en ljus, ljusblå undulat! Han var bara såå fin! Hade det inte varit för missemojjarna här hemma, hade han fått följa med mig hem på stört! :-)

Nu slösurfa en stund innan det är dags att sova! Hade ju sovmorgon imorse, så ikväll blir det nog inte lika tidigt i säng som i går!

*Kram*

2 kommentarer:

Skanegrabben i Malmö sa...

Hej

Oh, det är väl skönt att röja undan så....skall själv köra hem extrastolar som jag lånat av min föräldrar och så tänkte jag polera fönsterna........i helgen kanske....hehe.

andaprest sa...

hello