8 september 2011

Lägenhetsloppis

Hade jag aldrig varit på förrän idag! Det var en ny upplevelse att gå runt hemma hos en människa, i dennes hem och kolla/pilla på prylar! Köpte lite småsaker tex örhängen och några barnböcker!
Sen har jag haft besök hela dagen av J och E, 10 månader. Så söt och nuttig!
Efter hämtning på skola och dagis lyckades jag sy klart Johannas gardiner, så nu är båda tjejernas nya gardiner färdigsydda och upphängda! Mycket nöjd mamma och om möjligt ännu nöjdare barn! Tänk vilken tur jag har som har begåvats med 2 döttrar som tycker att allt mamma fixar och donar med blir såå fint! ;-)
Imorgon ska jag försöka ge mig på projektet: Byta tyg på babysitter! Det kan bli ett par svordomar eller liknande, men prova ska jag!
Emma är ledig från dagis så jag har ju en hjälpande hand om det behövs! ;-)

Nu ska jag först och främst packa upp ett H&M paket och sen slappa på soffan! :-)

Kram!

Inga kommentarer: