7 september 2011

Inatt....

....var första gången jag drömde att jag födde! Annars brukar det tydligen vara vanligt att drömma förlossningsdrömmar med varierande resultat! Kattungar, hundvalpar o s v.
Men jag drömde iaf att jag fick en gosse på 5 kilo och 38 cm. Sprang runt i alla affärer och skulle köpa kläder till den "lille" men det fanns ju såklart inget som passade......   Virade in honom i mina kläder och badlakan....irrade runt som en yr höna!  En väldigt rörig dröm med massor av knepigheter! Känslan sitter kvar i kroppen nu på morgonen! Skumt var det iaf!

Snart dags att följa stortjejen till skolan å sen ta tag i lite småfix här hemma! Tog en vilodag igår och det mest ansträngande jag gjorde var att fixa hemgjorda köttbullar till middag! :-)

På återseende!
KRAM

1 kommentar:

Arcturasidyll sa...

Tack för tipset om hamngatan:) så klart såg jag det nu när jag kommit hem o jag var inte in på hamngatan förståss. Får ta det nästa gång...
//Cissi