1 juni 2009

Tappade en bit.....

.....av en tand igår! Har aldrig hänt förrut, så lite skärrad blev jag allt! Biten var lite större än ett tändstickshuvud. Å jag som INTE gillar att gå till tandis! :-O Men jag har inte ont så jag bokade en tid till nästa vecka, så jag hinner förbereda mig lite!
Har iaf upptäckt att tanden inte är död! Drack isvatten nu ikväll och sat*n vad det ilade! Ett gott tecken m a o. Har aldrig dragit en tand och kommer heller aldrig att göra det!

Lite smått sjuka barn har vi oxå. Emma är lite kass i magen, men det beror förhoppningsvis på nya tänder och sommarvärme.
Och Johanna......hon skulle bada efter lunch. Medans jag fyllde på badvatten så somnade hon sittandes i kontorsstolen, så det var bara att bära henne till sängen. Supertrött.......inte så konstigt när hon fick feber helt utan förvarning. När hon vaknade efter ca en timme hade hon 39.5 i feber. Och nu ikväll hade hon 38.
Så typiskt! Hon har inte varit sjuk på jätteläng, men när det är sista veckan på dagis innan sommarlovet/flytten. Ja då passar bacillerna på att slå klorna i henne! Men vi har bestämt att det går över fort, så hon iaf kan gå sista dagen på torsdag! Så det så! ;-)

Själv har jag jobbat ikväll! Och det finns knappt ord för att beskriva hur bra jag trivs! Helt ofattbart! :-D
Idag lämnade jag in mitt schema-förslag för min heltid! Så snart chefen har lagt in det i systemet så börjar jag på 100%. *S*

Inga kommentarer: