11 juni 2009

Tandläkaren

Jobbat halv-dag och sen blåste jag till Brunflo för att laga min avbitna tand! Varför jag har gått och gruvat mig kan nog ingen förklara, för det gick ju hur smidigt som helst! På 35 minuter var det avklarat! "Bara" borra bort den gamla lagningen och fixa dit en ny! Men bedövningen tog som aldrig förr! Var såå kaffesugen när jag kom hem, men jag fick dricka med sugrör för halva ansiktet var bortdomnat! ;-)

Ser mycket framemot helgen, är ledig hela 3 dagar! Imorgon ska vi tvätta och åka på en liten shoppingtur. På lördag ska vi på kalas till Kännåsen! Och då hoppas vi på finväder så ungarna kan vara ute och leka! Å på söndag ska vi inte göra något! :-D

Måste knåpa ihop en packlista oxå, för det är maken som får packa till veckan eftersom jag jobbar! Och då är det nog bäst att göra en krysslista så att allt kommer med! *S*

Inga kommentarer: