12 juni 2009

Bilbingo

Varit iväg och testat lyckan på Vitgården, men ingen vinst.......
Jag och R hade våra glansdagar förrförra sommaren då vi drog hem vinst varje gång vi var iväg!
Nåja, tutbingo-säsongen är juh inte över än på ett tag! ;-)

Har haft finfrämmande idag! Lillebror har kommit hem ett par veckor på sommarlov. Han gick ut högstadiet med bättre betyg än vad jag hade i 9:an, så det firade vi idag med hemmagjord jordgubbstårta!
Dessutom fick jag sjunga av mig lite grann! Lillebror är en stjärna på gitarr, så vi satt i köket och rockade loss rejält! Trodde ett tag att grannarna skulle ringa störningsjouren! *S*

Nu, god natt!

1 kommentar:

Malin sa...

Tack det värmde. Vid tillfälle och när stormen ebbat ut ska jag förklara vad det är som händer, men just nu bara gråter jag.
Men jag kan säga så mycket som att jag nog har kapat med mamma för hon påstår att jag är en dålig mamma som skadar mina barn :-(
Bara för att hon inte kan erkänna att hon gjort fel.