25 juni 2009

Sol, jobb,sol å mera jobb

Skulle ha varit ledig igår, men när chefen ringer vid 15.25 och frågar om jag kan komma och jobba kl.16 så kunde jag inte säga nej! Så upp i tvättstugan och hämta tvätten. Som tur var hade jag tvättat klart och allt hängde på tork. Slet fram torkställningen i v-rummet ist och hängde tvätten där. Slängde i mig lite mat och for på jobbet. 10 i 4 var jag på plats! :-D Var på en avd. som jag inte har varit på förut och det var jätteroligt! Man lär sig ngt nytt varje dag! ;-)

På förmiddagen tog jag mamma med mig och åkte på en liten tur. Jag hittade mig ett par snygga skor till dopet på lördag.

Sovmorgon idag oxå, börjar nästan bli en vana! ;-) Har hunnit packa lite på fm och färgat håret. Suttit en liten stund i solen på balkongen, men det blir ju så in i h-vete hett......... 20 min klarade jag, sen fick jag ge upp!

Nu, iväg på jobb. Ikväll - lite mer packning och lägga mig i tid. Jobbar 7-14 imorgon sen åker jag "hem" till min familj!
Kram på er!

Inga kommentarer: