2 juni 2009

Hemanent

Imorse tog jag och åkte till min farmor! Och hon blev såå glad, så glad att få surra bort ett par timmar och dessutom fika lite gott! Jag tog och klippte, permanentade och "moussade" hennes hår! Och så nöjd hon blev! Och jag är fortfarande brun om händerna av den där jäkla moussen, men tjusig blev hon min älskade farmor! Ibland får jag lite dåligt samvete att vi inte hälsar på henne oftare.....men,men....
Man kan inte hinna vara överallt.......

Johanna blev hemma från dagis idag, iom att hon hade feber igår. Ja, hon hade lite imorse oxå...
Och totalt igentäppt i snoken! Så sommarlovet har redan börjat för hennes del. Vi ska väl gå ner på dagis på torsdag och plocka hem alla saker/kläder eftersom hon inte ska gå där ngt mer. Efter sommarlovet börjar dom ju på det nya dagiset!

Å så Emmsan då! Går hellre än kryper! På stadiga ben kommer hon tultandes och det är ju så gulligt! *S*

Håll tummar och tår imorgon, maken ska på anställningsintervju!!!

Och jag är ledig nu i 2 dagar, och ska inte göra annat än att mysa med familjen! Jo, vi har bokat tvättstugan på torsdagkväll. Men förutom det så ska vi inte göra många knop, bara rå om varandra!

Å grattis igen till lillebrorsan (J) som tog MC-kort idag (utan att säga ngt)!! Komma hit och plinga på dörren i full MC-mundering! Tänkte först inte öppna dörren för jag blev lite skraj! ;-)

Go´natt!

Inga kommentarer: