31 maj 2009

Mors dag

Sovmorgon och att bli väckt av barnens bus i sängen, det är sann lycka för en mamma! En kram med varma barnaarmar om halsen och ett - Grattis på mors dag, jag älskar dig viskandes i örat. Det är den bästa gåvan en mamma kan få på en dag som denna!
Annars är denna söndag som vilken som helst! Skickade ut familjen i det vackra vädret så jag kunde städa i min egen takt! Så nu är det skurat från golv till tak!

Igår hade vi en helt underbar dag! I say no more........ De berörda vet...... ;-) TACK!

Strax ska vi slänga ihop en sallad till middag! Å sen drar jag och R på tutbingo! Traditioner är till för att hållas, så ikväll hoppas vi på vinst!
Kaffekorgen och duttarna står redo!

Blir lite glest med bloggandet, men hur kul är det att läsa om att jag jobbar varje dag?! ;-)
Och glesare blir det nog för fr o m imorgon jobbar jag heltid......
Och om 6 veckor är det semester.......

Inga kommentarer: