14 juni 2009

*Krax, krax*

Ont i halsen, ont i huvudet, ont i öronen, ont i benen, ont överallt, halsmandlar stora som fotbollar + feber! Bådar det gott för att jobba imorgon? *Suck*
Det började i natt med frossa utan dess like. Mitt täcke, 3 fleecefiltar och Anders som höll om mig. Ändå frös jag som bara den! Hela sängen skakade.....
Imorse var jag rätt slut i huvudet av ingen sömn, så klockan 9 däckade jag på soffan och sov till 13. Käkar dubbla alvedon prick var 4:e timme.....allt för att hålla bacillerna på avstånd!
Fast som det verkar har dom redan ett fast grepp! Å vi som ska till S-vall på onsdag!!
Hoppas att det är en släng av 24-timmars influensa.......

Men vi har iaf lyckats tvätta idag och bada barn! Jag och Johanna hade tjejkväll med insmorning med lukta-gott-lotion, borstat varandras hår och målat tå + fingernaglar!

Nu ska jag masa mig till köket och göra en kopp te m honung. Gosa ner mig i soffan, och nåde den som väcker mig om jag råkar på att somna där........
*Kram*

Inga kommentarer: