3 juni 2009

Ingenting

Det är vad vi har gjort idag! Vi har bara varit......
Johanna har kikat lite på film, vi har lekt lite, ritat, läst, haft lite kaffefrämmande......
En slappardag helt enkelt! Och det har varit ganska skönt ska jag säga. Tror att man kan behöva sådana här dagar för att ladda batterierna!
Det mest ansträngande jag har gjort idag var pannkakan jag stekte till middags! ;-)

Och maken är ute med forna arbetskamrater. Först middag på krogen och sen premiär på ngn ny biofilm!

Men imåra ska det banne mig inte vara ngn latdag! Ska putsa fönster och byta gardiner! För nu kan vi väl ändå säga att det är sommar?! Eller? Snö/hagelskuren som föll idag sänkte mitt hopp om sommaren! Men å andra sidan så behövs all väta för att det ska bli en fin sommar.......allt ont har ngt gott bakefter! ;-)

Inga kommentarer: