9 juni 2009

Skatteåterbäringen

Har landat på mitt konto! *Jihoo* Jag vet precis hur jag ska spendera den! En heldag på stan veckan efter midsommar! *S* Det är den veckan då jag är hemma alldeles själv. Anders och barnen kommer att vara i S-vall och jag ska jobba.
Visst, en liten slant kommer att gå åt till IKEA oxå! ;-)
Nästa torsdag åker vi till S-vall, firar midsommarafton tillsammans men på kvällen åker jag hem själv. Jobbar midsommardagen, söndag och måndag. Ledig tis + ons, jobbar torsdag och fredag. Sen åker jag tillbaka till familjen för på lördagen ska vi på dop och på söndagen fyller maken år.

Jobbat dag idag, slutade kl. 14.30. Åkte direkt från jobbet till min farmor och fikade med henne. Försökte få ut henne på en liten promenad, men icke! -Nä, huvva! Det blåser för mycket! :-)
Det finns alltid ngt att skylla på för att "slippa" gå ut.........

Jobbar kväll imorgon. Innan dess ska jag städa skåpen i köket...... Det är en jäkla röra i skafferiet om inte annat. Undra varför? Små sugna barn som förser sig själv, månne? *S*
Lite organisering och omplacering så ska jag nog råda bot på det problemet!

Inga kommentarer: