15 juni 2010

Sinova + ilska = Ingen bra kombo

Vaknade toktäppt! Som tur var hade jag Sinova hemma! Det hjälper faktiskt någorlunda! Men det gäller att ta med jämna mellanrum annars blir det fort täppt igen!
Emma hostar som bara den! A ska ringa VC imorgon och höra om hon kan få komma dit och bli lyssnad på!
Jobbat långdag idag och det känns att det har börjat bli sommar. På så sett att det strular rejält med både det ena och det andra! Sicken tur att jag bara har en vecka kvar innan jag går på semester.......men jag tycker synd om dom som inte får gå förrän om några veckor till! Uj, uj, uj....
Jag brukar inte bli arg.....inte ofta om jag säger så, men jag har en gräns jag med! Och den nåddes idag, strax innan jag skulle gå hem! Att människan bara orkar är för mig en gåta, men h*n lyckades få mig på dåligt humör!! *Grrr*
Åkte hem och lagade middag till familjen, sen tog jag bilen till ÖSK och kutade! Det var sååå ljuvligt och det gick så lätt! 7 km på strax under en timme......   Det bästa är att jag fick mitt goda humör tillbaka! :-D Tror ilskan rann av tillsammans med svetten!
Det blir en runda imorgon oxå, även fast jag planerar att inte bli arg! :-) 

Kom ju på en trevlig sak! Gubben fyller år snart, så jag måste åka på stan och köpa present! Såg just i agendan att jag/vi (barnen) bara har en ledig dag att göra detta på och det är nästa måndag! Hög tid att fundera ut vad som kan tänkas fattas min kära make!
Har ett par bra grejor, men är inte hundra.....   :-D
*
Natti, natti! Imorgon stundar en ny arbetsdag! Ska ta ett par Sinova å ett gäng näsdukar och gå till sängs!

Inga kommentarer: