8 juni 2010

Raindrops keeps falling on my head.....

Riktigt surt är vad det är idag! Klart det var hyfsat i helgen när jag jobbade! Fick iaf ett par timmar med familjen i söndags. Hade timmar då så vi åkte till Björkbacka å myste ett par timmar i solskenet. Annars har det varit en helt vanlig jobbar helg. Den näst sista innan jag går på semester! Vad roar vi oss idag med då? Jo, hittills har vi (moi & tjejerna): Dammat, dammsugit, torkat golven, röjt bland leksakerna, ätit lunch, Emmsan har sovit,  vi har bytt i alla sängar, vi har fikat mellis och vi har varit ute i regnet en halvtimme. Det var INTE mysigt ute så vi gick in och bokade tvättstugan istället. Så det är vad vi ska roa oss med resten av dagen.....tvätta.


 Å jag som hade tänkt mig en löprunda i Spikis ikväll, men jag väntar och ser. Blir det uppehåll då sticker jag iväg, men jag vill inte bli blöt av regn.....jag vill bli blöt av svett! *S* 
Nehepp, dax att gå upp och stoppa i en maskin till!
På återseende!

Inga kommentarer: