17 juni 2010

Huvva, jag tycker att det är riktigt kallt idag! Kan iofs bero på att jag är lite tussig oxå! Har haft molande huvudvärk sen igår eftermiddag och det vill inte riktigt ge med sig! Dessutom har dom varit här och klippt gräsmattorna och jag började toknysa nästan direkt å ögonen kliade! Men nej, jag är inte allergisk! ;-)
Har haft min momma & moffa här på besök och dom hade med sig massa virkade dukar och spetslakan till mig! Så ikväll ska det pysslas! Vad det blir av det får ni se när det är klart! :-)
Båda tjejerna är störtförälskad i gammoffa och han fick knappt sitta och dricka kaffe! Det skulle spelas fia, läsas böcker och gud vet vad! Allt på en gång, men det blir lätt så när vi inte träffar dom så mycket! Men nu på semestern blir det någon vecka vi ska vara där iaf! Det är både Backtävling och hemvändardagar! DET är sommar för mig! Att få åka till momma och moffa på Hammar´n!
Jo, jag passade på att städa ur garderoben medan dom var här så nu har momma en hel säck med "nya" kläder......tur hon är ungdomlig min kära momma! ;-) 
Men det behövs rensas mera......förstår inte hur alla kläder har kunnat bli så stora? ;-)
Men en del plagg ska jag "rädda" med hjälp av symaskinen! Sicken tur att jag är lite händig iaf! :-)
                                                                              *
Nu väntar jag och Johanna på att Emma ska vakna så vi kan gå till affärn och köpa frukt!
Emma ska oxå få ta en promenad eftersom vagnen är på dagis.

Inga kommentarer: