1 juni 2010

Åter på banan

Efter 1 veckas uppehåll pga av ond fot och massor med snor är jag åter på banan! Tog min 5 km runda nu ikväll och det var helt otroligt underbart! Nu är jag igång igen! *S*
För att inte tala om vädret!! Bara det gjorde det än mer skönare!
*
Anders vab:ade idag. Så Johanna var till dr i förmiddags, och som tur var är det inte öroninflammation. Men det kan ha varit eller är på gång. Hon har inte haft ont i dag så hoppas att det inte blir något mer ikväll! Så imorgon blir det äntligen dagis! Som dom har tjatat! ;-)
*
När jag kom cyklandes från jobbet i em så var familjen ute i solen och väntade på mig. Vi stannade ute en liten stund innan det var dax att fixa middag.
Det var så ljuvligt på balkongen så vi dinerade därute samt att vi lyxade till det med efterrätt! Glass! :-)
Nu är sommaren verkligen i antågande!
*


Inga kommentarer: