21 juni 2010

Måndag 21/6

2 rejält trötta tjejer har/hade jag ikväll! Lilla sover och stora tittar på tv....men hon ska strax oxå få gå och knoppa! Kl. 9.30 imorse hade vi redan varit på coop och handlat det som saknades i kylskåpet fram till på torsdag! Åkte hem en sväng och packade upp, åt en tidig lunch innan vi åkte till Svedje, Myrviken för att hälsa på vänner! Barnen (6 st) har varit ute hela dagen och den mesta tiden har dom tillbringat på en jättestudsmatta! :-) Blev bra sugen att hoppa lite jag med men barnen var ju där hela tiden så jag fick stå tillbaka! ;-) Mycket kaffedrickande och surrande blev det!
På em fick jag och R ett ryck och drog en snabbis till Dollarstore, helt oplanerat....men vaddå, dom bor ju bara 2 mil ifrån! :-D Emma följde med oss och Johanna stannade kvar och lekte!
En alldeles lagom ledig måndag! Ska städa imorgon förmiddag innan det är dagisdax! Varför offra en helt ledig dag på något så tråkigt som städa? ;-)
Blir lite plockning ikväll så är det bara att dra fram dammsugaren imorgon efter frukost!
Imorgon är näst sista dagen innan semester. Å på torsdag em åker vi som traditionen följer, till Sundsvall för att fira både midsommar och makens födelsedag! Ska nog börja fundera på packningen kanske?
A får gå upp på vinden ikväll och hämta resväskorna!
Jag och barnen kommer nog att proppa våra väskor fulla eftersom vi blir hemifrån 1.5 vecka.....

Over and out!

Inga kommentarer: