25 februari 2010

Time out

Från jobbet vill säga! Har varit ledig idag och är även ledig imorgon. Johanna skulle först inte på dagis idag, men ändrade sig imorse så vi fick så snällt bylta på oss och gå på dagis. Jag passade på att åka och handla lite samt hämta ut paket på posten! Hann hem en sväng och stöka lite innan det var dax att hämta igen!
När vi kom hem mötte Anders och Emma upp ute, så vi lekte i snön en timme innan vi gick in och fikade fruktsallad! Jag och Johanna kom på världens roligaste lek (enl. henne) - Kast med liten Johanna! Tog tag under armarna på henne och svingade ut henne i snön, där det var som mest! *Tjofs* Så var hela ungen under snön....... Å jag fick "kasta", och kasta och kasta.....  Lär ju ha lite lätt träningsvärk i armarna imorgon! ;-)
Efter mellis så kom vi ju på att vi skulle baka till farmor & farfar som kommer imorgon. Det bidde:

Kärleksmums & Wienerstänger.
Å jag som inte äter sån´t längre.......men det är ändå kul att baka! :-D
Nu ska jag ladda batterierna inför helgen....och morgondagen är helt obokad! *Skönt*

Inga kommentarer: