15 februari 2010

Jobbat helg


Det gick ju alldeles galant att jobba helgen! Visst, jag är fortfarande hostig och snorig men pigg!
Så nu hoppas jag verkligen att det bara blir bättre! *S*
Det var tänkt att vi skulle baka idag, men vi bestämde oss för att besöka Öppna Förskolan ist!
Vi har inte varit där sen förra vintern så det var väl dax nu!
Vi har målat (läs: kladdat) med varm fingerfärg, haft sångstund, ätit lunch och Mini-röris + en massa bus!
Kul att både Johanna och Emma har så lätt att träffa nya vänner!
Och det gäller mig med! Haft det riktigt trevligt idag och få snacka lite med folk!
Maken stannade hemma på fm och städade men kom ner efter lunch.
Så när han kom då åkte jag och handlade!
Sen åkte jag tillbaka till ÖF och lekte en stund till! *S*
Hem och stekte älgbiffar, samtidigt som vi försökte hålla barnen vakna!
Emma somnade på mig i soffan kl.18......
Väckte henne lite lätt så vi kunde byta blöja och ta på pyjamas, kändes lite varm------temp. 39.
Alvedon och välling, slocknade på pappa i fotöljen.
Jag är helt övertygad om att det fortfarande är tändernasom spökar!
Hon säger ju själv att hon har ont i munnen, dregglar och tuggar på fingrarna hela tiden.
Det är de sista tänderna nu som kommer, de längst in i underkäken! Dom har "spökat" nu i snart 2 veckor.
Kommer upp väldigt sakta och stor är dom så det är inte konstigt att det gör ont!

Ny arbetsdag imorgon! Härligt att vara tillbaka!

Inga kommentarer: