7 februari 2010

Inte alls bra.....

Jag tror min kropp stretar emot mig! Har väl aldrig i hela helvetet mått så här dåligt, så här länge!
Är inne på 4:e veckan nu och visst......halsontet är borta, kanske tack vare penicillinet MEN då har jag istället börjat hosta och snora igen!
Snorandet kan jag överleva, men hostan! It´s killing me!!
Hostattacker som nästan får mig att antingen spy eller kissa på mig! Ska det vara så här??
Meningen är att jag ska jobba imorgon, men när jag knappt kan få på mina egna kläder utan att hosta mig fördärvad, hur ska jag då kunna hjälpa mina gamlingar??
Ska ringa HC imorgonoch ge en guldstjärna till den dr som mot förmodan kanske kan sjukskriva mig en vecka! Vad gör jag annars? Ingen aning! Det enda jag med säkerhet vet, är att jag orkar inte jobba som det är nu och jag kan inte tänka mig att mina kära kollegor vill ha mig hostkräkandes vid sin sida!
Men, men....mer om det imorgon!
Äntligen är tjejerna pigga nog att gå på dagis! Så imorgon är första dagen på dagis sen veckan efter nyår! Snacka om att dom blev glada när vi sa att det är dagis imorgon!

Uppdaterar imorgon efter samtalet till HC!
Nu: Film och soffmys!

Inga kommentarer: