9 februari 2010

Torr

Är så fruktansvärt torr i halsen, känns som om jag "druckit" en hink med sand och det har fastnat
halvvägs ner!
Dricker vatten som aldrig förr, allt för att hålla halsen lite fuktig så jag iaf nästan kan prata!
Fortfarande snorig och slemhosta men orken är på väg tillbaka! *Jihoo*
Känner mig så pass pigg att jag planerar att inviga assistenten på torsdag! Barnen är lediga från dagis då, så jag tänkte att vi ska baka antingen bullar eller tunnbröd! Vi får se vad och om det blir något av med det!
Imorgon blir oxå en dag i vilandets tecken! Slappa och ta det lugnt! Eventuellt att vi masar oss iväg och handlar medans tjejerna är på dagis. Men bara kanske!
Det är ganska skönt att bara softa i mjukisbrallor hela dagen oxå! ;-)

Kort och konsist inlägg, bättre kan det inte bli när man inte gör något vettigt på dagarna!
Men det kommer att bli ändring på det! *S*
På återseende!

Inga kommentarer: