10 februari 2010

No more Mrs Soffpotatis

Som bilden förtäljer, har jag varit en soffpotatis idag oxå! Men det var sista dagen kan jag säga! På eftermiddagen klarade jag inte av att vila något mer så jag tog och rensade ur min garderob....
Blev lite grann som inte ska vara kvar!
Hittade massor med byxor som jag helt enkelt glömt (gömt) undan!
Ska prova dom och se om det är något att ha kvar......
Om jag kan ha dom! ;-)
Effekten av "nyårslöftet" och att jag har varit sjuk har gett resultat om jag säger så!
8 överflödiga kilon har försvunnit sen den 1/1!!  Varav 5-6 kilo försvann innan jag blev dålig.....
Så jag är på väg åt rätt håll!
Och nu när jag är på bättringsvägen längtar jag efter att få sätta igång igen!
Men jag ska ta det lugnt så att jag inte förtar mig! Små, små steg i taget mot mitt mål....  *S*


Inga kommentarer: