8 februari 2010

Time to rest


Är på egen begäran (med doktorns medhåll) sjukskriven fram till helgen! Det "enda" som är felet med mig, är att jag har åkt på århundratets värsta förkylning - alltså ett virus. Ett virus ska man vila och äta bort! Men lite skumt att jag har haft både virus och bakterier samtidigt! Men bakterierna har jag ju motat med Kåvepenin! Tyvärr så biter inte antibiotika på virus, isf hade jag väl varit kry nu!
Så nu gäller det att försöka vila (och äta) fram tills på fredag då jag SKA jobba igen!
Vila ska nog inte bli några problem eftersom det är det enda jag har gjort senaste veckan, men då var det ju det där med att äta!
Idag har jag iaf druckit blåbärssoppa och ätit en blodapelsin! *Jihoo*
Ikväll ska jag försöka knåpa i mig en macka! Måste börja vänja magen med lite fast föda, lite i taget.....
Tjejerna har iaf varit på dagis idag, och det hade gått jättebra! Dom hade varit saknade av sina kompisar! *S*

Nu: Fortsätta vila på soffan........

Inga kommentarer: