1 september 2009

Första dagen.....

......efter semester´n är avklarad! Och det gick galant! Allt var sig likt förutom placeringen av pryttlar i "vårat" kök! Höll på ett tag innan jag hade lyckats hitta igen allt som behövs till frukosten! Så jag undrar vilket növvelhuvve som har möblerat om i alla skåp och lådor....... Men det blir det ändring på så fort jag får tillfälle! Fr o m idag jobbar jag 100%. På 6 veckor har jag lagt till 2 heldagar och sen har jag bara fyllt ut arbetsdagarna med fler timmar.
Satt och skrev upp mitt schema förut och insåg till min fasa att jag jobbar julafton 12-21.30!! Det första jaf gör imorgon när jag kommer på jobbet är att ansöka om ledigt! Tror att det bästa är att ta föräldra ledigt.......för det kan dom inte neka.....eller?

Nä, nu ska jag kika runt på nätet efter lite fler arb.kläder......

Ha det gött!

Inga kommentarer: