9 september 2009

Årets sista sommardag?

Kan det ha varit idag, eller kan jag hoppas på flera? Blev ganska paff när jag skulle till jobbet imorse att det var så varmt! Hela 15 grader +! I går morse var det bara + 4 när jag skulle iväg!
Idag har det varit både varmt och vackert! Dock har vindarna friskat i ordentligt, men dom var ljumma så det gjorde inget! Fler sådana här dagar önskas innan snön kommer! På jobbet dukade vi fm fika ute i solen med nybakad kladdkaka! Vi tog en promenad och plockade rönnbärskvistar för att göra lite höstfint inne!

Hade kort dag idag, så jag slutade kl. 14. Åkte och hämtade make och barn på dagis åsså for vi till Björkbackaparken och fikade mellis! Lekte och stojjade ett bra tag innan det blev dax att åka hem å fixa middag!
Nu är tjejerna badade och ska strax gå och sova! Jag ska försöka hålla mig vaken till kl.21 ikväll......IDOL!! Första delen var igår kväll! Åh, shit vad jag skrattade!! Pinsamt, lättroande program med en del inslag av skönsjungande "normala" svenssons och diverse tondöva miffos!
Me like! ;-)

Inga kommentarer: