8 september 2009

I tvättstugan......

......har maken sprungit i hela dagen idag! Hade världens tvättberg, så det har nog blivit tvättat 10 maskiner! Vilken tur att jag har jobbat! ;-)
Tjejerna har varit på dagis, och det går hur bra som helst! J blir väl lite ledsen när pappa ska gå, men 2 sekunder efteråt så är det glömt! E, hon bryr sig inte alls! :-D
J har rätt till 25 timmar i veckan, men som den "snälla" storasystern hon är vill hon inte gå när inte lillasyster får vara med! ;-)

På jobbet idag har vi haft jättekul! Allt har flutit på! Inga missöden! På lunchen for jag och en kollega och köpte blommor och krukor + lite annat smått och gott, och fixade lite hemtrevligt i matsalen! Det blev så tjusigt! *S*
Igår kväll gick det oxå superbra! Fast jag var själv mellan kl. 15 och 21 med 6 brukare! Jag hade t o m tid att sitta ner och dricka kvällskaffe med dom! Och ändå var alla klar för kvällen och jag hann städa innan jag gick hem!! MEN det var väl en engångsföreteelse! ;-)

Morgonpass imorgon = Nu är det go´natt!

Inga kommentarer: