17 september 2009

Sjuklingar

Snor, hosta, mer hosta å lite till. Så har våra senaste dagar sett ut, men nu är vi på bättringsvägen - allihopa! Igår var jag ledig så då passade vi på att hälsa på gammelfarmor som har kommit hem från sjukhuset. Tog med mig saxen, så nu är hon nyklippt och nylagd i håret iaf. Vi fikade tillsammans innan vi åkte hem igen. Ett par timmar räcker för sen blir både hon och barnen trötta! Det blir ganska intensivt för en så pass gammal gumma att ha 2 stojiga barn på besök! Men hon lyser upp som ett solsken när vi kommer! :-D

Idag jobbar jag 11-21. Maken och barnen får stanna hemma och packa för imorgon efter jobbet blåser vi till Sundsvall! Lillkusinen kommer oxå att vara där, det ska bli så kul! På lördag fm hade jag tänkt åka på IKEA, men vi får se. Sarah Dawn Finer ska uppträda då, så det kommer juh vara tokmycket folk men det skulle vara roligt att få höra henne! Får se vilket humör jag är på om jag ids trängas med folk eller inte! Annars åker jag imorgon kväll.....

Så inget bloggande i helgen kära vänner......Hoppas ni står ut! ;-)

Inga kommentarer: