28 september 2009

11 dagar.....

....utan bloggande! Vad kan det bero på? Jo, jobb, baka, jobb, familjetid, sova, jobb, äta, tvätta och jobb! Det har varit en massiv period med jobb nu! Långa dagar och lite ledighet! Men det är så mitt schema ser ut. Och jag klagar inte, men ibland är det tröttsamt för både kropp och själ! Som tur är gillar jag att jobba med det jag gör, så att jag är trött ibland......well, det får jag stå ut med! :-)

Vi var iaf till S-vall förra helgen och umgicks med farmor, lillkusinen och min svägerska! Farfar och svåger var i skogen å satt på älgpass!
Jag och svägerskan tog en barnfri tur på IKEA och Birsta utan att fynda ngt speciellt! Lite grejjor blev det, men det var ganska utplockat efter helgen!

Imorgon är jag ledig och om jag känner mig tillräckligt kry så ska vi på stan! Måste ju kika in nya Mittpunkten! :-D Har hunnit med att kolla in Ica Maxi, men det var ingen höjdare tyckte jag! Höga priser, trångt och väldigt oorganiserat! Men det kan ju bli bättre!

Nu, en kopp kaffe och hejmbakabullan! Åsså IDOL såklart! :-D

Inga kommentarer: