5 september 2009

Matinköp

Det ordnade sig med matlistan tillslut! Att det är ett sånt aber varje vecka......
Men vi for ner på Willys och gjorde vår veckohandling. Och där skaffade jag mig ett kort så nu kan jag handla med självscanning......där oxå! Men tyvärr har dom inget poäng system som Coop och Ica. Det tycker jag är lite synd, för vi handlar numer för det mesta på Willys. Dagens veckohandling gick på 371:- och då är det till alla middagar fram till lördag + smör, bröd och mjölk! Det stämmer nog att Willys har stans billigaste matkasse! :-)
Sen åkte vi förbi Videoteket, Johanna hyrde 2 filmer och vi 3 st. Hon har redan hunnit avverka sina och vi ska iaf se en ikväll..... Hoppas den är bra för annars blir det som vanligt! Jag somnar i fotöljen och maken väcker inte mig förrän han är på väg att lägga sig! :-D

Imorgon ska vi på kalas! Svägerskan fyller år idag och imorgon blir det tårta! Ska bara fundera på hur jag ska paketera presenten........

*Filmtajm*

Inga kommentarer: